A kijevi törvényhozás a befolyásos Nemzetbiztonsági és Védelmi Tanácshoz (RNBO) fordult azzal a kéréssel, hogy vizsgálja meg szankciók bevezetésének lehetőségét a 112 Ukrajina és a NewsOne hírtelevíziókkal szemben. Az erre vonatkozó, a hét végén hatályba lépett határozatot a parlament egy, a honlapján megjelent lakossági petícióra alapozva hozta, amely a két hírtévét Ukrajna-ellenes orosz propaganda terjesztésével vádolta meg, s amelyhez összegyűlt 25 ezer aláírás, így azt a törvényhozásnak napirendjére kellett tűznie. A határozatban a törvényhozás felsorolja a javasolt büntetőintézkedéseket, amelyek között szerepel a sugárzási engedély visszavonása is.

(Képforrás: Kárpátalja.ma)