Újabb két kiadvánnyal segíti a fogyasztók tájékoztatását a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal – tájékoztatta stúdiónkat Varga Márta, a Csongrád Megyei Kormányhivatal kommunikációs vezetője. A füzetek a közműszolgáltatás ki- és visszakapcsolásának szabályairól, valamint a társasházak számára a közműszolgáltatásokról foglalják össze a legfontosabb tudnivalókat.

Az 7-es számú fogyasztóvédelmi füzet segít megismerni a tartozás miatti ki- és visszakapcsolás alapvető szabályait, valamint információt nyújt a lehetőségekről. A 8-as számú kiadvány pedig azok számára foglalja össze a legfontosabb, közművekkel kapcsolatos tudnivalókat, akik társasházakban, lakásszövetkezeti lakásokban élnek.

A Panasza van? Segítünk! című fogyasztóvédelmi kiadványsorozat hetedik és nyolcadik füzetét sajtótájékoztató keretében mutatja be a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal. A rendezvényen tájékoztatást ad a közműszolgáltatásokkal kapcsolatos megyei panaszbejelentésekről dr. Juhász Tünde kormánymegbízott és Petrik Sándor fogyasztóvédelmi osztályvezető, a Nemzeti Közművek Zrt. képviseletében pedig dr. Patricola Szilvia panaszkezelési igazgató beszél a kikapcsolási eljárásról és a visszakapcsolásról.